♥ jag tror..

Man är vaken sen kl 8 imorse..
Hur jag ska "orka" vara vaken hela kvällen är en bra fråga..
Idag ska jag jobba mitt första pass sedan den 14/2.. Det känns jätte konstigt och jag är riktigt nervös.
Det känns som om jag ska "prov jobba" för det där nya jobbet..
Jag vet att det är en massa nya saker på menyn, lite nya viner på vinlistan och ja självklart har det bytt barens drinklista..
Men jag ska nog klara av det här... haha.
Jag hoppas ni förstår min bittra ton
Hade tänkt att infinna mig i personalmatsalen till 16, så att jag kan äta i lugn och ro..
Sedan byta om, som för mig ALLTID tar en evighet..
Klockan 16.45 har vi genomgång vid Raw Bar, med köket..
Sen är det bara att le och vara jag..
Men jag har seriöst fjärilar i magen.
Jag vet att det kommer bli en tung dag idag då det säkert kommer bli en hel del frågor ifrån mina kollegor men lite därför jag ville ta mig in en dag innan jag VERKLIGEN ska börja igen..
Jag ska ju ha mitt första riktiga pass på Påskafton så det är ett litet tag kvar.. =)


Kollade min internetbank.. INGA pengar från Försäkringskassan än.. Jag tror att det kommer bli tjafs, att jag inte har en anledning nog att vara sjukskriven..
Min magkänsla säger det till mig..
Den känslan är inge rolig just nu..
Men som tur är har jag ett sparkonto som denna månad kommer få användas till att betala hyra och alla räkningar då inkomsten ligger på 0:-
Nu är det jobbigt att vara den enda med inkomst i det här hemmet, för det är ju bara jag som bor här..
Men jag ska inte säga att det ÄR så än, för just nu är det bara spekulationer.. 
Det är jobbigt!


Ska försöka äta lite lunch nu, så att jag även kan äta lite på jobbet sen.. Måste börja äta ordentligt nu.
För på jobbet går jag av mig all energi...
Behöver bunkra upp, vill inte få ett vikt ras till..
Nej det vill jag verkligen inte.
Har inga jobba byxor som passar längre, skjortorna är för stora också..
Det kommer bli en intressant vår ;) 
Lunch dags! 


♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0