♥ mobilräkning & deklaration

Nu har man fått mobilräkningen från när allt med Love hände.
Det är helt sjukt, satt och gick igenom samtalsspecifikationen och började gråta.
Alla minnen kom tillbaka..
Exakt hur samtalen gick till, jag kommer ihåg vart jag har varit och exakt vad som sagts.
Mobilräkningen den här månaden gick på många hundralappar mer än vad den gjort tidigare, jag har haft en ökning i kostnad på nästan 110% den här månaden..
Trevligt!


Dock kom precis en VÄLDIGT trevlig upplevelse ner i brevlådan..
Min deklaration♥
Men det var väntat, så va tyvärr inte en överraskning då jag under förra året betalade in mer skatt än vad jag hade behövt.. 


Nu är det dags för den efterlängtade duschen, sen ska jag vila 1 timme, mår illa av min trötthet just nu.
Sen ska jag göra mig i ordning för en middag ute!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0