♥ sova, hur gör man?

Är trött på mig själv..
MÅSTE ju kunna sova..
Kommer bara inte ihåg hur man gör verkar det som..
Är ju trött men visst sitter jag fortfarande kvar i soffan med datorn i knät.
Iof sig så har jag pysslat med att försöka byta lägenheten..
Ska flytta, kommer att flytta.
Den här lägenheten har alldeles för många minnen,
om jag ska kunna gå vidare måste jag flytta.
Dock ÄLSKAR jag verkligen lägenheten, den har bjudit på mkt minnen.
Men nu behöver jag komma bort från minnena och börja om från början!
Har sett en massa fin fina lägenheter så det ska nog inte vara några problem.
Stockholm's Innerstad är dock ett krav, kanske inte det minsta kravet direkt..
Nu ska jag inte spåra ut här utan vill verkligen försöka fokusera på att sova.
Snälla ni, kan jag få alla Era knep på hur man ska somna?
Alla tips är bra, förutom de som inte fungerar, men alla är värda ett försök..
Hjälp mig!!
Kommentera som bara den nu, Jag behöver ALLA tips!
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: yvonne

Hej lilla gumman!vad jobbigt att du inte kan sova.Men du vet du är ju alltid i farten annars din kropp är van vi det. Försök att börja gå bort dumma tankar, skitbra att du skriver, jag vet när jag var nere då var jag ute och gick flera km. Kram Yvonne

2010-03-09 @ 13:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0