♥ sova?

Jag är trött, trött i själen..
Men inte i huvudet!
Huvudet tänker mer och mer och mer..
Jag är inne i en ny fas..
Igår när jag låg och sov vaknade jag och låg bara och begrundade det vackraste i livet,
en illusion av sitt barn.
Det tog över 1 timme innan jag kunde somna igen,
just där och just då hade jag behövt just DEN kramen.
Men jag måste börja sova.
Jag har inte skrivit så mkt om mina sömn- och min matproblem.
De existerar fortfarande, precis i samma utsträckning.
Kanske hanterar jag de bättre bara?
Insåg idag att jag inte använt spisen sedan den 16/2, det är snart en månad sen.
Har jag ätit har jag ätit en macka, banan och nu plättar.
Har jag druckit har det vart Cola, Smoothie, Vatten och kanske någon lättdryck.
Snacks, då har det blivit chipsen, naturgodis och sen har jag ätit några Werthers.

Väntar olidligt på Obduktionsrapporten..
Ni alla säger att jag har inget att oroa mig över,
att det här syndromet oftast inte är ärftligt.
Nej, kanske inte i Sverige.
Men de pojkar som fötts med detta syndrom i bl.a USA har även deras bröder fötts med samma syndrom.
Jag är livrädd att få reda på att det är ärftligt.
Hur ska man då gå vidare?
Jag vet, jag ska inte tänka så innan jag vet.
Men ni måste förstå mig, det är MITT liv vi pratar om just nu.
Jag är orolig.
Ska nog trots allt trotsa mig själv och hoppa upp på loftet och somna för natten.
Det är ju en ny dag imorgon, som jag kommer spendera på samma sätt som alla andra..
Sökandes en massa "onödig" information på internet.
Kunskap är makt säger dem, min kunskap ger mig makt över mina egna tankar.
Dröm sött
♥ Bina

Kommentarer
Postat av: JohannaDesign

Jag hoppas verkligen inte att det är ärfligt. Jag vet att det inte är någon tröst i sammanhanget men oftast måste väl båda föräldrarna bära på den ärftliga genen för att det ska bli fel. Detta kanske inte gäller i detta fall. Jag hoppas du får obduktionsrapporten snart så att du inte behöver oroa dig över det. Ta hand om dig. Vänligen Johanna

2010-03-13 @ 08:33:42
URL: http://johannadesign.blogspot.com
Postat av: Bina

Johanna:

Tack jag hoppas verkligen också att det INTE är ärftligt, tack för dina tankar!

Kramar

2010-03-13 @ 13:05:39
URL: http://tvatusentionollatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0