♥ tick tack..

Förlåt att jag inte svarat på alla Era mail,
idag har jag inte hittat orken än.
Öppnade precis posten, idag kom räkningen ifrån Huddinge Sjukhus.
Räkningen på min vård för att föda Love.
Känns sjukt att man ska betala för att gå igenom det man gör, men ja, jag vet det är helt normalt.
Jag vet att jag reagerade precis likadant när Morfar gick bort.
Varför ska man betala för sjukvård när livet ändå tar slut?
Just det ska sätta kameran på laddning..
Har duschat nu iaf,
har ringt begravningsbyrån, de var ute på en begravning (otippat!??!) så skulle ringa tillbaka efter 14.30..
Ska klä på mig nu och ta mig en promenad in till Agnes & Lisa..
Jag har fått beslut ångest över sorgebandet..
Jag kan INTE bestämma mig..
Jag vill inte behöva bestämma mig..
Ska ta Babyland i morgon, idag är ingen bra dag för det.
Jag kan inte ringa prästen idag, idag vill jag bara ha den där personen som kan göra allt för mig.
Hjälpa mig och ringa de här samtalen.
Orkar inte ens ringa min kurator, vet liksom inte vad jag ska säga till henne.
Jag har en massa jag måste få sagt men jag kan inte.
Kanske ska maila istället?
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0