♥ val i livet..

Nu har jag kommit hem igen..
Det är alltid med en klump i magen som jag kommer till Huddinge Sjukhus..
Även idag!
Men nu är jag hemma, hemma i min borg.
Det gick jätte bra hos Lollo idag, till och med några tårar som tydligen fanns kvar lämnade min kropp.
Idag behövdes det verkligen ventilera.
Vi pratade om min panikångest, varför den troligtvis kommer och hur jag ska försöka tänka.
Så ska verkligen göra ett försök inatt.
Mitt största problem har ju varit att börja jobba på torsdag.
Men jag ska ge det ett försök.. Ska dock gå till vårdcentralen i morgon och prata med min läkare ang. att jobba 50% i typ 2 veckor, så kallad jobb träning, för att vara på den säkra sidan.
Men när vi satt och prata om jobbet nu idag kändes det bättre. Hon fick mig att tänka på vissa saker som kan hjälpa den här situationen till att bli bättre genom att jobba. Jag är ju inte hemma för att jag inte trivs på jobbet utan för att jag inte kan hantera mina känslor.
Så ska verkligen ge det ett försök.
Vi pratade om hur vanligt det är med missbildningar på foster och vad för typ av missbildningar. Varför jag allt säger att Love var sjuk istället för att säga att han hade en missbildning.
Mycket ligger troligtvis i att jag just nu känner en massa skuld och att jag känner mig misslyckad.
Massa känslor som kom ut som behövdes komma ut.
Nu känner jag mig lätt som en bomullstuss och betydligt bättre till mods.
Ska tillbaka till henne om 3 veckor, hon vill att vi ska förlänga med en vecka nu varje gång.
Hon är helt säker på att jag klarar mig själv, men med lite vägledning.
Så jag ska nog bevisa för mig själv att det kan jag! =)
Jävlar annamat i mig har nog vaknat nu igen, känns skönt! 
Jag ska ha en pysseldag här hemma nu, dammsuga och tvätta. Ska maila min chef också och sen ska jag äta något nu.
Lollo var inte orolig över min vikt, visst det är inte BRA att jag rasar men jag har inte utvecklat några symptom på svält vilket är possitivt.
Nu kurrar till och med magen så ska nog ta mig en banan. 
Idag lovar jag att det kommer ett inlägg om begravningen, för jag kommer vara ensammen hela kvällen, eller iaf fram tills det är dags att nanna kudden.. Så jag har ALL tid i världen.. Näst intill..
Ut i solen och njut nu!
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0