♥ vill inte idag

Idag är en dålig dag,
Vill bara somna om och vakna i morgon.
Blev först irriterad på att solen sken, sen fortsatte allt.
Ska faktiskt försöka somna om nu och hoppas på att allt blir bättre när jag vaknar igen.
Så sjukt att känna sig så otroligt obekväm i sin egna kropp,
Jag vill bara krypa ur mitt skal och kliva in i någon annans.
Visst har jag känt liknande känslor tidigare men jag kan verkligen inte sätta ord på dem nu.
Jag borde gå upp och tvätta alla lakan och handdukar, kanske mattan i köket också.
Men jag vill verkligen INTE, inte idag.
Igår funderade jag på om jag skulle baka bröd idag, NEJ det vill jag inte heller.
Borde gå igenom frysen och kylen..
Borde sätta in räkningar i pärmen..
Jag borde..
Borde..
Borde...
Borde....
Men jag vill verkligen INTE, inte göra ett smack.
Sova blir nog lösningen på dagens problem..
♥ Bina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0